Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Vaikuttavuuden arviointi kasvun ja uudistumisen lähteenä

Lisätty 12.04.2019

Jonna Heliskoski toteutti joulukuun 2018 ja maaliskuun 2019 välisenä aikana DNA Oyj:lle Suomen digitaalisen kilpailukyvyn edistämiseen tähdänneen IoT Next Level -hankkeen vaikuttavuuden arvioinnin. Arvioinnissa hankkeen tuomia hyötyjä ja oppeja peilattiin IoT-markkinan tarjoamiin mahdollisuuksiin.  Strategisen vaiheen työskentely toteutettiin yhteiskehittämisen menetelmää hyödyntäen.

 

Ensimmäisiä nostoja arvioinnin tuloksista voi lukea DNA:n yritysmarkkinoinnin johtajan Paula Miettisen Kauppalehden blogista 10.4.2019:

https://blog.kauppalehti.fi/uuden-tyon-dna/mika-on-sinun-supervoimasi-valjasta-kykysi-ja-vaikuta-vahvemmin 

Vaikuttavuuslähtöinen valmistelu hienosti esillä

Lisätty 12.04.2019

Vaikuttavuus- ja asiakaslähtöisen "Onnettomuuksien ehkäisyn toimintaohjelman" valmistelu sai erinomaista palautetta Palopäällystöpäivillä Hämeenlinnan Verkatehtaalla 5.4.2019. Jonna Heliskosken ja Sisäministeriön Pelastusylitarkastajan Jari Lepistön puheenvuoron voi katsoa osoitteessa: playlist.m3u8 (puheenvuoro alkaa kohdassa 7:06:40)

Jonna Heliskoski puhuu Liikkuva ja oppiva yhteisö 2019 -seminaarissa Tampere-talolla 1.4.2019

Lisätty 08.03.2019

Puheenvuoro "Sosiaalinen markkinointi vaikuttavan ohjelmatyön välineenä" sisältyy johdolle kohdistettuun ohjelmaan ja siinä käsitellään mm. seuraavia kysymyksiä: 

  • Miten sosiaalista markkinointia voidaan hyödyntää tavoitteellisen yhteiskunnallisen vaikuttavuuden suunnittelussa ja todentamisessa?
  • Miten yhteiset tavoitteet, sidosryhmien osallistaminen ja yhteinen työ mahdollistavat vaikutusten syntymisen?
  • Mikä muuttuu – mitä teemme toisin?

Nähdään Tampereella!

Leadcons fasilitoi Sisäministeriölle onnettomuuksien ehkäisyn toimintaohjelman valmistelun

Lisätty 08.03.2019

Leadcons ja Jonna Heliskoski fasilitoi Sisäministeriölle pelastustoimen onnettomuuksien ehkäisyn toimintaohjelman valmistelun. Valmistelu toteutetaan asiakas- ja vaikuttavuuslähtöisesti, sidosryhmiä laajasti yhteiskehittämiseen osallistaen. 28. tammikuuta asetetun hankkeen toimikausi on 1.2.-31.7.2019. 

Lue lisää hankkeesta osoitteesta: https://intermin.fi/artikkeli/-/asset_publisher/pelastustoimelle-valmisteilla-toimintaohjelma-onnettomuuksien-ennaltaehkaisyyn

Nähdään Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä Kuopiossa

Lisätty 14.11.2018

Jonna Heliskosken tutkimus "Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing" esillä myös Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä  Kuopiossa 4.-5.12.2018. Tutkimusta on aiemmin esitelty syyskuussa 2018 sosiaalisen markkinoinnin kansainvälisessä konferenssissa Antwerpenissä. Tervetuloa tutustumaan - Nähdään Kuopiossa!

Kuva: Fuse EventsKuva: Fuse Events

Osaamisen kohtaanto-ongelmaa selättämässä

Lisätty 07.11.2018

Leadconsin yhteistyö Helsingin seudun kauppakamarin kanssa käynnistyi 27.9.2018 pidetyn Ennakointikamarifoorumin puitteissa. Järjestyksessään ensimmäisen foorumin teemana oli osaamisen kohtaanto-ongelma ja sen vaikuttavuuslähtöinen ratkominen. Jonna Heliskosken fasitoiman työskentelyn tuloksia on nähtävissä Ennakointifoorumin sivuilla.

Lue kokonaan »

Sosiaalinen markkinointi ja hyvät käytännöt

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski puhuu 15.11.2018 STM:n järjestämässä hallituksen kärkihankkeen loppuseminaarissa otsikolla "Hyvät käytännöt sosiaalisen markkinoinnin ja ekosysteemiajattelun näkökulmasta". Tilaisuutta voi seurata verkon välityksellä osoitteessa www.stm.fi/hyte.

Jonna Heliskoski Ensi- ja turvakotien liiton seminaarissa 27.10.2018

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski osallistuu Ensi- ja turvakotien liiton "Uudet tuulet" -seminaarissa paneelikeskusteluun, jonka aiheena on "Toimintaympäristön muutos, mahdollisuudet ja haasteet järjestöille. Tulevaisuuden suunnat ja vaihtoehdot".

Keskustelua ohjaa toimitusjohtaja Juha A. Pantzar Takuusäätiöstä. Tätä tärkeää aihetta ovat Jonnan lisäksi pohtimassa Pääsihteeri Kristiina Kumpula Suomen Punaisesta Rististä, muutosjohtaja Antti Parpo Varsinais-Suomen liitosta, professori Juho Saari Tampereen yliopistosta ja toiminnanjohtaja Pia Sundell Barnavårdsföreningen i Finlandista.

Vaikuttavuusinvestoinnit maakunnallisen kehittämisen välineenä

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski puhuu Valtakunnallisilla LAPE-päivillä 9.10.2018 aiheesta "Vaikuttavuusinvestoinnit lastensuojelun kehittämisen välineenä". LAPE-päivien ohjelma ja linkki suoraan verkkolähetykseen löytyvät THL:n sivuilta.

Sosiaalisen markkinoinnin konferenssin tuliaisia

Lisätty 10.09.2018

Sosiaalisen markkinoinnin konferenssi kokosi viime viikolla Antwerpeniin sosiaalisen markkinoinnin tutkijoiden ja ammattilaisten lisäksi suuren joukon julkisen hallinnon, järjestökentän ja yritysten edustajia. Kahden vuoden takaiseen konferenssiin verrattuna kolme teemaa nousi yli muiden. Nämä ovat: 1) systeemitason vaikuttavuus, 2) sidosryhmien osallistaminen (co-creation) ja 3) kestävän kehityksen tavoitteet (SDGs).

Lue kokonaan »

Evästeet

Tämä sivusto käyttää evästeitä tallentaakseen tietoja koneellesi.

Hyväksytkö evästeiden käytön?