Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.


Tutkimus

Leadconsin työskentely nojaa vahvan käytännön kokemuksen lisäksi eturivin akateemiseen tutkimukseen. Leadconsin omistaja Jonna Heliskoski viimeistelee sosiaalista markkinointia ja tavoitteellista yhteiskunnallista vaikuttavuutta käsittelevää väitöskirjatutkimusta Hanken School of Economicsissa. Lisäksi Leadconsin verkostosta löytyy useita alan väitöskirja- ja postdoc-tutkijaa.

Leadconsin tutkimukselle ominaista on sen monitieteisyys ja käytännönläheisyys. Omissa tutkimuksissaan Leadcons uskoo yhteiskehittämiseen ja tulosten avoimeen jakamiseen. Näin tutkimuksesta tulee aidosti yhteiskunnallisen vaikuttavuuden voimavara.

Kysy lisää meneillään olevista ja käynnistyvistä tutkimushankkeista Jonna Heliskoskelta (jonna.heliskoski@leadcons.fi tai 040 165 8585) tai jätä yhteydenottopyyntö niin olemme sinuun yhteydessä.

 

 

Julkaisuja 

Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2018. Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing. Konferenssipaperi esitetty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Antwerpenissä (syyskuu).

Heliskoski, J., 2016. The Return on Social Intervention in Family Welfare Customer Life Cycle. Konferenssipaperi esitelty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Espoossa (syyskuu).

Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2016. Identifying the Need for Upstream Social Marketing in Child Welfare Services. Konferenssipaperi esitelty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Espoossa (syyskuu).

Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2015. Welfare State, Child Welfare, and Relative Poverty. Konferenssipaperi esitelty Makromarkkinoinnin konferenssissa Chicagossa (kesäkuu).