Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Jonna Heliskosken tutkimus esillä European Social Marketing konferenssissa Antwerpenissä syyskuussa 2018

Lisätty 02.07.2018

Jonna Heliskosken tutkimus "Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing" on valittu esitettäväksi European Social Marketing konferensissa Antwerpenissä syyskuussa 2018. Konferenssi on johtava sosiaalisen markkinoinnin tapahtuma Euroopassa ja kokoaa paikalle sosiaalisen markkinoinnin, käyttäytymisen muuttamisen sekä yhteiskunnallisen vaikuttamisen ammattilaisia ympäri maailmaa.

Konferenssissa esitettävä tutkimus liittyy sosiaalisen markkinoinnin teorian kehittämiseen ja se viitoittaa tietä uudenlaiselle vaikuttavuusmarkkinoinnille (Social Impact Marketing SIM). SIM:n ytimessä on ajatus tavoitteellisten vaikuttavuuden ekosysteemien luomisesta ja johtamisesta. SIM:iä voidaan hyödyntää myös yhteiskuntavastuun ja yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen perustuvan kilpailuedun terävöittämiseen.