Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Nähdään Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä Kuopiossa

Lisätty 14.11.2018

Jonna Heliskosken tutkimus "Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing" esillä myös Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä  Kuopiossa 4.-5.12.2018. Tutkimusta on aiemmin esitelty syyskuussa 2018 sosiaalisen markkinoinnin kansainvälisessä konferenssissa Antwerpenissä. Tervetuloa tutustumaan - Nähdään Kuopiossa!

Kuva: Fuse EventsKuva: Fuse Events

Osaamisen kohtaanto-ongelmaa selättämässä

Lisätty 07.11.2018

Leadconsin yhteistyö Helsingin seudun kauppakamarin kanssa käynnistyi 27.9.2018 pidetyn Ennakointikamarifoorumin puitteissa. Järjestyksessään ensimmäisen foorumin teemana oli osaamisen kohtaanto-ongelma ja sen vaikuttavuuslähtöinen ratkominen. Jonna Heliskosken fasitoiman työskentelyn tuloksia on nähtävissä Ennakointifoorumin sivuilla.

Lue kokonaan »

Sosiaalinen markkinointi ja hyvät käytännöt

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski puhuu 15.11.2018 STM:n järjestämässä hallituksen kärkihankkeen loppuseminaarissa otsikolla "Hyvät käytännöt sosiaalisen markkinoinnin ja ekosysteemiajattelun näkökulmasta". Tilaisuutta voi seurata verkon välityksellä osoitteessa www.stm.fi/hyte.

Jonna Heliskoski Ensi- ja turvakotien liiton seminaarissa 27.10.2018

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski osallistuu Ensi- ja turvakotien liiton "Uudet tuulet" -seminaarissa paneelikeskusteluun, jonka aiheena on "Toimintaympäristön muutos, mahdollisuudet ja haasteet järjestöille. Tulevaisuuden suunnat ja vaihtoehdot".

Keskustelua ohjaa toimitusjohtaja Juha A. Pantzar Takuusäätiöstä. Tätä tärkeää aihetta ovat Jonnan lisäksi pohtimassa Pääsihteeri Kristiina Kumpula Suomen Punaisesta Rististä, muutosjohtaja Antti Parpo Varsinais-Suomen liitosta, professori Juho Saari Tampereen yliopistosta ja toiminnanjohtaja Pia Sundell Barnavårdsföreningen i Finlandista.

Vaikuttavuusinvestoinnit maakunnallisen kehittämisen välineenä

Lisätty 05.10.2018

Jonna Heliskoski puhuu Valtakunnallisilla LAPE-päivillä 9.10.2018 aiheesta "Vaikuttavuusinvestoinnit lastensuojelun kehittämisen välineenä". LAPE-päivien ohjelma ja linkki suoraan verkkolähetykseen löytyvät THL:n sivuilta.

Sosiaalisen markkinoinnin konferenssin tuliaisia

Lisätty 10.09.2018

Sosiaalisen markkinoinnin konferenssi kokosi viime viikolla Antwerpeniin sosiaalisen markkinoinnin tutkijoiden ja ammattilaisten lisäksi suuren joukon julkisen hallinnon, järjestökentän ja yritysten edustajia. Kahden vuoden takaiseen konferenssiin verrattuna kolme teemaa nousi yli muiden. Nämä ovat: 1) systeemitason vaikuttavuus, 2) sidosryhmien osallistaminen (co-creation) ja 3) kestävän kehityksen tavoitteet (SDGs).

Lue kokonaan »

Jonna Heliskoski jatkaa Kokeilukiihdyttämön sparraajana

Lisätty 01.08.2018

Syksyllä käynnistyy järjestyksessään toinen valtionhallinnon Kokeilukiihdyttämö. Kiihdyttämö edistää kokeilukulttuurin juurtumista valtionhallintoon ja tarjoaa osallistuville tiimeille erinomaisen mahdollisuuden omien hankkeiden suunnitteluun ja kokeilemiseen. Kiihdyttämön järjestävät Työ 2.0, Kokeileva Suomi, Yle, Sitra ja SuomiDigi,TD9-digitiimi ja Ideatehdas.

Jonna Heliskosken lisäksi tiimejä sparraavat Olli-Pekka Heinonen Opetushallituksesta, Mia Nykopp Trafista ja Kalevi Ekman Aalto yliopiston Design Factorystä. 

Lue kokonaan »

Vaikuttavuuden arvioinnin tutkimus kiinnostaa

Lisätty 09.07.2018

Kiinnostus viime viikolla julkaistua yhteiskunnallisen vaikuttavuuden arviointimenetelmän tutkimusta kohtaan on ylittänyt kaikki odotukset. Loma-ajasta huolimatta keskustelut keväällä 2019 toteutettavaan tutkimukseen osallistumisesta ovat käynnissä jo usean eri toimijan kanssa.

"Yhteyttä ovat ottaneet niin kotimaiset kuin ulkomaiset yritykset ja yhteisöt, isot ja pienet, usealta eri toimialalta. Yhteiskunnallinen vaikuttavuus kiinnostaa, mutta konkreettisia työvälineitä sen suunnitteluun ja arviointiin on vielä vähän. Tutkimus näyttäisi käynnistyvän juuri oikeaan aikaan ja tarpeeseen. Täytyy vielä harkita mahdollisuuksia tutkimuksen laajentamiseen, jotta mahdollisimman moni kiinnostuneista mahtuisi mukaan." kertoo Jonna Heliskoski

Kevään tutkimuksen osallistujat valitaan syyskuun loppuun mennessä. Tutkimuksesta kiinnostuneiden kannattaa olla yhteydessä Jonnaan (040 165 8585, jonna.heliskoski@leadcons.fi) mahdollisimman pian. 

Jonna Heliskosken tutkimus esillä European Social Marketing konferenssissa Antwerpenissä syyskuussa 2018

Lisätty 02.07.2018

Jonna Heliskosken tutkimus "Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing" on valittu esitettäväksi European Social Marketing konferensissa Antwerpenissä syyskuussa 2018. Konferenssi on johtava sosiaalisen markkinoinnin tapahtuma Euroopassa ja kokoaa paikalle sosiaalisen markkinoinnin, käyttäytymisen muuttamisen sekä yhteiskunnallisen vaikuttamisen ammattilaisia ympäri maailmaa.

Lue kokonaan »

Jonna Heliskoski "Vaikuttavuus esiin" -hankkeen ohjausryhmään

Lisätty 21.06.2018

Jonna Heliskoski on kutsuttu mukaan Ensi- ja turvakotien liiton "Vaikuttavuus esiin" -hankkeen ohjausryhmään.

Lue kokonaan »